Blog

Wybór systemu CMS dla strony internetowej przedsiębiorstwa

14 października 2020

Strona internetowa przedsiębiorstwa to niewątpliwie jedno z podstawowych narzędzi pomagających osiągnąć cele marketingowe. Odpowiednio dobrane rozwiązanie do naszych potrzeb może stać się filarem firmy oraz generatorem cennych leadów.

Jednym z elementów, jakie musimy wziąć pod uwagę tworząc stronę www jest dobór systemu CMS. Chcąc osiągnąć jak najlepsze wyniki, nie powinniśmy kierować się głównie budżetem, ważniejszym jest określić konkretne cele biznesowe, jakie strona powinna spełniać np. wykorzystując model SMART.



Planując szybkie wdrożenie użytecznej wizytówki firmy, bloga lub małego sklepu internetowego z pewnością system WordPress zaspokoi nasze potrzeby. Z kolei gdy nasze cele są mocno spersonalizowane, wymagają użycia dedykowanych funkcjonalności lub zależy nam na indywidualności, lepszym rozwiązaniem jest autorski CMS.

Autorskie systemy CMS odznaczają się dużą elastycznością i prawie nieograniczonymi możliwościami, pozwalając tym samym na idealne dostosowanie funkcjonalności do potrzeb oraz lepszą optymalizację serwisu. System WordPress cechuje niski koszt wdrożenia, łatwość obsługi oraz wysoka popularność przyczyniająca się do ciągłego rozwoju i powstawania nowych wtyczek, które są podstawą tego rozwiązania.