Blog

Crafton w czołówce rankingu agencji Media & Marketing Polska

25 czerwca 2019

Zawsze w czerwcu Media & Marketing Polska publikuje w ramach raportu Agencje Interaktywne wyniki badania satysfakcji klientów agencji. Badanie jest przeprowadzane przez Kantar Millward Brow. Dzięki starannemu zbieraniu danych wyniki są dokładne i w zupełności odzwierciedlają obecną sytuację.

W najnowszym badaniu przeprowadzonym w marcu 2019 roku ankieterzy prosili klientów o ocenę współpracy z agencjami w minionym roku. Udało się uzyskać wiele odpowiedzi, co pozwoliło na wyciągnięcie wniosków.

Już od sześciu lat co roku zajmujemy najwyższe miejsca we wszystkich kategoriach! W tym roku dalej poprawiamy wyniki i jak zawsze zajmujemy pozycje mocno powyżej średniej polskich agencji interaktywnych. Nieprzerwanie rozwijamy się, aby sprostać oczekiwaniom klientów i rynku nowoczesnych technologii.

Raport - Ranking Polskich Agencji Interaktywnych


"Crafton konsekwentnie zwiększa zakres działań na rynkach zagranicznych, przy czym pozostaje aktywny w nowym biznesie. Agencja kontynuuje współpracę z takimi klientami jak Santander Bank czy Unicef. Pozostaje jedną z najlepiej ocenianych w badaniu satysfakcji klientów„ - czytamy w Raporcie.

Redakcja zauważa, że "wszystkie oceny Craftona znajdują się znacznie powyżej średniej dla agencji interaktywnych; klienci widzą bezpośredni związek między działaniami agencji a ich wysokością sprzedaży; doceniają współpracę z nimi przy rozwiązywaniu problemów marketingowych.”

Crafton w czołówce rankingu agencji Media & Marketing Polska, ranking agencji interaktywnych

W najnowszym badaniu Crafton uplasował się na pierwszej pozycji w siedmiu kategoriach:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją

  • Zadowolenie z obsługi klienta

  • Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży

  • Współpracuje z nami w rozwiązywaniu problemów marketingowych

  • Projekty agencji są skuteczne

  • Zadowolenie z kreacji i produkcji

  • Gotowość do polecenia agencji przyjacielowi


Również cieszą nas drugie noty w ocenach wśród wszystkich badanych agencji na wymiarach:

  • Ma dobrą opinię w branży

  • Usługi agencji są warte pieniędzy, które jej płacimy

  • Oferuje strategiczne i długofalowe rozwiązania

  • Przestrzega zasad etyki zawodowej


Jak co roku tak dobre wyniki motywują nas do jeszcze cięższej pracy dla naszych klientów, którym z tego miejsca bardzo dziękujemy za zaufanie! Naszym celem jest wyznaczanie kierunku nowoczesnych technologii w Polsce, a wysokie miejsce w rankingu agencji interaktywnych niezmiennie nas cieszy.